horyzontalni.pl

horyzontalni.pl

zasady w coachingu

zasady w coachingu

Jak być dobrym Mentor lub autokar – sposobów na zachęcenie klientów

Bycie dobrym mentora lub trenera polega na rozwijaniu umiejętności, które pozwalają klientowi na płetwach i podjąć działania w taki sposób, aby osiągnąć swoje cele i żyć bardziej satysfakcjonujące życie. Klient będzie szukać wskazówek od trenera lub opiekuna, jeśli czują zablokowany i nie może przejść do tego, co chcą robić, albo nie są w stanie podjąć decyzję o zmianie, gdy wydaje się łatwiej być nieszczęśliwy w życiu wiedzą niż szczęśliwsze w nieznane, jeśli wybiorą się zmieniać.

Tak więc, aby zachęcić klientom trener lub opiekun musi następujące atrybuty:

Być w relacji z klientem.

Mecz i odzwierciedlać ich ton głosu, swoich wzorców mowy, częstotliwość oddychania i język ciała, patrzeć na nich i nod jak mówią, aby wskazać, że słuchasz uważnie, jeśli spotkają się twarzą w twarz. Na telefon można słuchać zbyt głos dzwonka i słowa i jak słuchać upewnij się wskazywać przy odrobinie ‚mmm’, że jesteś świadomy tego, co mówią.

Bądź dobrym słuchaczem.

Posłuchaj dwa razy tyle co mówić. Posłuchaj, co nie zostało powiedziane jak na to, co powiedział. Karma z powrotem do nich, co usłyszałeś i skontaktować się z nimi, jeśli zrozumienia jest to, co rozumie się przez ich słowa.

Bądź nie przesądzoną

Pozwól klientowi dojść do własnych wniosków. Mogą chcieć czegoś, co wydaje się dziwne, ale należy pamiętać, że jest to ich wybór i ich życie. Nie narzucają swoje wartości na inną osobę.

Nie da rady

Umożliwić klientowi znaleźć własne rozwiązania. W ogóle to nie oznacza, mówiąc im, co robić, ale zadając trudne pytania można je przyjść do własnego rozwiązania i sami decydować, jakie działania zabiorą.

Daj praktyczne porady jeśli właściwe, ale być przyłączone do niego.

Może się zdarzyć, gdy trener lub opiekun proszony jest o praktyczne informacje, a jeśli trzeba, czy wiedzą, kim klient może skontaktować pozwól im wiedzieć, co jest dostępne. Jednak nie wiszą na każdej agendy klienta Biorąc to rady.

Chodzić na rozmowy

Załóż własne życie „na dobrej drodze”, dzięki czemu są w stanie lepiej pomóc innym. Więc cokolwiek zachęcają swoich klientów do zrobienia, w tym konieczności wsparcia tworzą trenera lub mentora, upewnij się również regularnie rozmawiać z kimś takim jak autokarem lub mentora dla ciągłego wsparcia.

napisane przez: